Vrijdag de 13e

Ondanks splinternieuwe HR ketel, moet ik het water erin nog steeds maandelijks bijvullen. Ik zou ergens een lekje moeten hebben, maar ik kan dat nergens vinden. Ik houd de druk dus maar goed in de gaten. De monteurs van de nieuwe ketel hadden me verteld hoe bij te vullen, maar natuurlijk lukte het me de eerste keer zelf niet. Ik heb toen even de vriend van m’n buurvrouw geleend, en die legde het zo duidelijk uit dat het mij nu wel alleen lukt. Blijft natuurlijk over: Waarom loopt die druk steeds zo snel terug… 😦

Vanwege vanaf morgen t/m volgende week zondag constant werken, vulde ik de ketel vandaag ook maar even bij. De eerste keer alleen, en prima gelukt! Daarna ging ik uitgebreid boodschappen doen: zorgen dat ik voldoende in huis heb voor de hele komende week. Want als ik vrij ben ‘s avonds zijn alle winkels hier al dicht. Vooral wat extra lekker broodbeleg, soep, maaltijdsalade, een paar magnetronmaaltijden. Want van koken komt er dan toch heel weinig (= niets). 

Toen ik na het shoppen weer thuiskwam zag ik dit:

Foto0001-1.jpg picture by Aragog

Voor het bijvullen van de ketel moest ik de strijkplank een beetje naar voren hangen, omdat die net voor de bijvulkraan staat. En toen ik weg was is die kennelijk omgevallen. Dat kon, omdat de wasmand waar ie achter staat, toevallig helemaal leeg was: Ik had net gister alle was gedaan vanwege… enz. Voor het bijvullen had ik de bijkeukendeur opengezet. En, geheel tegen mijn gewoonte, niet weer dichtgedaan na afloop. Zodat de strijkplank mooi in de deuropening lag. In plaats van dwars door de raampjes van de deur heen te gaan! Heb ik vandaag ff mazzel gehad dus 😀

Om wat met m’n tijd mee te gaan heb ik zojuist een Twitter-account aangemaakt. Het zou dan mogelijk moeten zijn berichtjes via mijn mobieltje bv naar m’n Hyves te zenden. En te reageren op berichtjes van anderen. Ik snap er nog nix van, en heb zeker nog niet door hoe ik die Twittertjes nu dan ook in m’n Hyves krijg… Maar als jij ook twittert… kun je me daar natuurlijk vinden onder de naam Aragog 😉

One Response to “Vrijdag de 13e”

  1. Hanry Says:

    Zow das inderdaad mazzel hebben met de ruitjes 🙂
    En volgens mij hebben wij elkaar gesproken op twitter 🙂


Leave a comment