Bijna Beter

Gister ben ik voor het eerst weer naar buiten geweest, sinds ik vorige week vrijdagavond thuiskwam van werken. Nog niet 100%, maar toch al stukken beter dan een paar dagen geleden 😀

In een winkel hoorde ik: Nou je bent niet de enige, je bent vandaag al de 3e die vertelt na een week voor het eerst weer buiten te zijn.

En even langs bij de pomp, waar ik de baas vertelde dat ik toch echt echt niet kon werken vorige week zondagochtend, hoewel ik wist dat dat een groot probleem op zou leveren. En dat het dus geen geval van Kortjakje was omdat ik ochtenddienst had. Hoewel… als ik dan toch ziek moet worden, dan toch wel het liefste met een vroege dienst 😉

Kwam er een klant langs die vertelde: Ze kwam een beetje moe thuis, en werd midden in de nacht harstikke ziek wakker, vooral een fikse keelpijn. Een paar dagen flink koorts gehad en na een volle week weer zo’n beetje beter…

Hahaha, zie je wel, hoort ie het ook es van een ander! Ik kon dus echt niet werken, en ben ook absoluut niet de enige dus. Niet de officiele griep denk ik, maar het was ook geen simpele verkoudheid. Gewoon een heel venijnig virusje van een week.

Hoewel ik nog wel wat verkouden ben, en nog steeds wat hoest: Morgen weer werken 🙂

Hhmm… en binnenkort misschien weer een volle week omdat ik gister de baas heb aangestoken met m’n baccillen? Ik heb wel nu en dan een heel klein beetje zijn richting uit gehoest *hihi*

Leave a comment