Alweer weekend

Deze week ben ik weer eens flink aan het opruimen (lees: spullen op Marktplaats zetten) geweest. Ik vind dat gehandel heel erg leuk om te doen, en het ruimt nog eens lekker op ook. Hoewel ik nog lang niet zonder "handel" zit hoor, lol.

Vannacht kwam ik per ongeluk op het forum aldaar terecht, en begon ik te lezen in de topic De meest belachelijke advertentie op MP. Ik heb daar een paar uur lang zitten lezen, en heb onbedaarlijk gelachen! Echt een aanrader als je eens wat tijd over hebt πŸ˜‰

Vanmiddag kwam mijn "oude" vriend (letterlijk en figuurlijk) Hero weer eens gezellig langs. Bij een kop Senseo met smaakje (Creme Liqueur & Vanilla) hebben we gezellig weer eens bijgekletst. Waarbij het gesprek op dochterlief kwam, de optredens van de show, en het feit dat Hero haar voor het laatst zag toen hij haar slaapkamer hier behangen heeft, in augustus 2003.

Zodoende stapten we in zijn auto om dochterlief thuis te gaan opzoeken. Ik weet dat ze onverwacht bezoek altijd erg leuk vindt. Ook dat uitje was gezellig, en Hero kon zo voor het eerst schoonzoon ook eens ontmoeten. Er is inderdaad heel wat veranderd sinds augustus 2003 πŸ˜€

  • Hero: Een kleindochter vroeg me of ik ook lid wil worden van Hyves…
  • Aragog: Doen! Dan voeg ik jou ook toe als vriendje.
  • Hero: Maar dat zijn we toch altijd al?!?

Niet veel nieuws dus, en morgen zit ik weer van 2 tot 9 bij de pomp. Ik zorg dan wel dat ik heel snel naar huis ga na sluitingstijd, zodat ik de 2e helft van Nederland – Schotland nog zien kan. De vorige keer eindigde dat met 6-0 voor Nederland…

(c)ANP

Dit weekend gaat de klok weer een uur terug vooruit: Zomertijd! En komende week wordt er weer lekker lenteweer verwacht, woensdag zelfs al rond de 15 graden πŸ™‚

3 Responses to “Alweer weekend”

  1. Nella Says:

    Sjouwke ik denk dat je het mis hebt!

    De klok gaat toch voor uit?

  2. Aragog Says:

    Lol Nella… Ik heb dat ALTIJD mis! Kan gewoon niet onthouden hoe en wat, en mijn brein kan het ook niet goed bevatten geloof ik… Ik zet gewoon zondagsmorgens de radio wel aan tot ik hoor hoe laat het dan is πŸ˜‰

  3. Nella Says:

    Tipje om het wel te onthouden

    In het voorjaar voor uit


Leave a comment