Zien

Gistermiddag had ik iets in mijn oog, het voelde een beetje scherp aan, een zandkorreltje misschien? Even wrijven en het was weer over.

Toen ik vanochtend wakker werd was mijn rechteroog rood en dik opgezwollen, en nu nog. Maar hopen dat het vanzelf weer over gaat… Als het morgen nog erger is misschien maar even bij ome dokter langs.

Het vervelende is, dat dit mijn beste oog is, mijn linker doet bijna niets meer. Zelfs dik opgezwollen zie ik met rechts nog meer dan met links 😦

In elk geval, voor zover ik het nog zien kan, zie ik er nu niet uit, lol.

5 Responses to “Zien”

  1. Gerda Says:

    Hi Sjouwke, Ik heb ervaring met dat soort dingen en lang geleden dit geleerd als je wilt proberen om de dr te vermijden. Een paar keer per dag met gekookt (nog warm) water over je oog gaan met een watje of zo; laat er maar gerust wat water in lopen. Beterschap ermee.

  2. Caro Says:

    *Zwaait euh kucht*

    Ik heb regelmatig strontjes in mijn ogen, een allergische reactie op pollen of stof. Het gaat vanzelf weer over, maar als je er veel last van hebt kun je even langs de dokter of even het telefonisch spreekuur bellen. Er zijn ontsmettende zalfjes voor het oog die gewoon lekker zacht zijn. En verder is spoelen met schoon water idd het beste, kan ook met een klein glaasje als je een watje eng vindt (zoals ikkus)

  3. Caro Says:

    Heb je last van je ogen of ben je gewoon druk? Het is heerlijk weer, dus ik kan me voorstellen dat je niet veel binnenzit. Maar ik vroeg me af of het goed gaat met je oog (en de rest)

    Groetjes!

  4. Aragog Says:

    Heel druk 😉 En helaas zit ik wel veel binnen: Ik ben plotseling de hele week al aan het werk bij de pomp, omdat daar iemand ziek is. Zondag ben ik pas weer een dagje vrij. Dat oog was zaterdags alweer zover beter dat ik toen weer aan het werk kon 🙂

  5. Sandra Says:

    Hallo!

    Ben jij degene die pedicure-model is geweest?
    Zo ja, zou je dat nog een keer willen zijn?
    Ik hoor van je,

    groetjes Sandra


Leave a comment