Lekker vrij :-)

Zondag heb ik lekker uitgeslapen en uitgerust. ‘s Middags voetbal gekeken op de pc (Rangers x Hibs, 3-2, yay!). Opgeruimd en allerlei achterstallige dingen afgewerkt.

sering1.jpg picture by Aragog

Maandag m’n tuin weer een beetje netjes gemaakt, want wat gaat dat hard met onkruid e.d. nu het steeds zulk mooi weer is! Liep de natuur een poosje geleden nog iets van 3 week achter, die schade is nu allang ingehaald. Mijn sering staat bijna in bloei, en dat doet ie normaal altijd op mijn verjaardag! Ruim 2 weken te vroeg dus, minstens 😦

sering2.jpg picture by Aragog

Dinsdag belde de baas, J. had zich weer ziekgemeld, en of ik…. Nee! Ik heb allerlei afspraken deze week, dus ik kan echt niet werken. Hij weet wel dat ik dat evengoed toch wel zou doen als het echt niet anders kon, maar hij ging verder kijken, en een half uurtje later kreeg ik een sms dat het geregeld was. Pfff…

‘s Middags kwam dochterlief, en hebben we urenlang gezellig zitten kletsen in het zonnetje. Ze had van alles te bespreken, en daar wilden we allebei graag uitgebreid de tijd voor nemen 😀

Toen ze tegen 5 uur wegging, moest ik snel naar het postkantoor. Toen door naar ome Henk, die donderdag al jarig was geweest (79 alweer!). Ik had een soort fruitmand voor hem gekocht, hihi. Een rieten mandje gevuld met allerlei repen en zakjes chocolade, want daar is ie gek op. Een lekker borreltje gedronken, steerntje, dat maakte oma vroeger zelf. Jaren geleden dat ik dat gehad heb!

Toen boodschappen doen, en even bij de pomp langs. En de dinsdag was ook alweer om. Ik heb deze week helemaal geen tijd om te werken zeg! Zo meteen komen dochterlief & man, en gaan we samen een enorme klus klaren hier! Daarover later meer… 😉

Leave a comment