Laat 'm maar komen…

Want ik ben er nu helemaal klaar voor!

Kamerraam

Gistermiddag heb ik de laatste dingetjes afgewerkt. Allereerst het raam gelapt, en toen allerlei kabouters ervoor gehangen die ik vroeger zelf gemaakt heb van vilt. Aan het einde van het raam, vrijwel boven het hoofdeinde van het bedje, hangt het beschermengeltje van Nella. Dat is zo klein dat je het amper ziet op de foto, maar het zal vast zijn werk heel goed gaan doen 😀

Geen gordijnen, want ik heb rolluiken voor de ramen, daarmee wordt de kamer totaal donker en bovendien isoleert het prima tegen hitte/koude.

Kamerbed

Toen heb ik het ledikantje heel grondig schoongemaakt, en het bedje opgemaakt. Logan kan er nu dus zo in schuiven 😀

Aan het hoofdeinde zit de hoofdbeschermer die ooit van zijn mama was, die vond ik toevallig terug toen ik weer eens aan het opruimen was. Het bijbehorende hemeltje heeft dochter laatst al van me meegekregen. Tja, ik bewaar dus echt alles en alles, lol.

Aan de lichtschakelaar heb ik een koord gemaakt, met daaraan 2 sleutelhangers van Cars. Daar gaat ie vast mee spelen als ie wat ouder is. Op de rand van zijn bed zit een rups (was vroeger van de kids), om de rups op de muur gezelschap te houden. Hebben papa en mama dan het girafjes-thema gekozen, oma zit meer in de rupsjes 😉

Kamerkast

Ook de kast heb ik eerst helemaal schoongemaakt, en toen ingericht. Duplo, een kist met gereedschap, hout, schroeven en moeren, de oude Fisher Price garage van zoonlief compleet met poppetjes, auto’s en motorfietsen. En een plank vol boeken, zodat oma hem ook lekker voor kan lezen 🙂

Ook is er wat ruimte in de kast gereserveerd voor reservespulletjes. Daar ligt nu een extra onderlakentje en een stapeltje slabbetjes en spuugdoekjes, maar er is plaats voor meer. Want stel dat we lekker het bos in gaan en hij wordt vies, dan is het altijd handig als oma hier wat schone kleertjes heeft liggen 😉

Toen alles klaar en schoon was heb ik de vloer nog eens gedweild, dus nu kan ie lekker bij oma komen logeren, hihihihi….

Posted in LOGAN. 2 Comments »

2 Responses to “Laat 'm maar komen…”

  1. Gelkinghe Says:

    Even iets technisch doorgeven: Je foto’s komen nu loeigroot in mijn feedreader. 🙂

  2. Aragog Says:

    @ Gelkinghe: Tja, snik! Ik bewaarde altijd de originele foto op m’n pc, en uploade hem in Photobucket, dat ik precies had ingesteld voor het juiste formaat voor op m’n weblog. Maar nu werkt het dus niet meer via Photobucket, ik wil ook niet al m’n originele foto’s verkleinen (of van alles 2 formaten bewaren op m’n harddisk), en geen idee hoe ik ze hier nu dan weer op dat formaat krijg dat ik altijd gebruikte 😦
    Hoe doe jij dat nu dan?

    Alle verandering is geen verbetering,en vooral niet als je web-log heet :-((((


Leave a comment