Ze zijn thuis !!!

Vanochtend om 11 uur kreeg ik een sms: We mogen naar huis! Dochterlief ging sowieso vandaag al naar huis (10e dag), maar gelukkig mocht Logan ook mee 🙂

Rond 2 uur belde ze of ik zin had om langs te komen? Zeker weten! Eerst alle versieringen bewonderd: de hele kamer hing vol ballonnen, slingers enz. En de grote eettafel stond mudvol met alle kadootjes, terwijl de tv amper meer te zien was achter een driedubbele rij kaartjes 🙂

Ineens hoorde ik een geluidje uit de kinderwagen komen, die naast de bank stond. En ik maar denken dat ie boven in zijn bedje lag, lol. Na het voeden mocht oma hem dan eindelijk voor het eerst vasthouden, en dat was zo mooi! Er zijn foto’s van gemaakt, en die zullen ze doorsturen… Ik hoop wel dat ik ze krijg voordat ie kan lopen 😉

Kadootje 10 (de laatste) heb ik heel wat naar moeten zoeken. Uiteindelijk is het toch nog gelukt, met hulp van Sabine:

Klompslofje_rick

Blauwe klompslofjes, de kleinste maat. Mijn kinderen hadden die altijd aan in huis toen ze klein waren. Ideaal om op te leren lopen, omdat het soepel leer is, en dus veel minder stijf dan echte schoentjes. Op de foto staat een oude van zoonlief, om te laten zien hoe veel die gedragen werden 😉

Posted in LOGAN. 2 Comments »

2 Responses to “Ze zijn thuis !!!”

  1. AnneRie Says:

    Heerlijk dat ze thuis zijn. Wat zullen jullie blij zijn:-)
    Heel veel geluk gewenst

  2. Anonymous Says:

    Compliment voor alle leuke kadootjes!

    Compliment voor het kleine manneke
    dat hij het voor elkaar kreeg,om
    met mamma en pappa naar huis te gaan!

    Groetjes van Nella


Leave a comment