Oma in Opleiding

1e_keer_bij_oma_op_schoot

Hier dan eindelijk de foto’s van de eerste keer dat ik de kleine man mocht vasthouden. Een heel ontroerend moment was dat, maar het scheen hem best goed te bevallen, zo bij oma op schoot 😀

2_logan_bij_oma_op_schoot

Het gaat heel erg goed met hem! Vorige week donderdag op controle bij de kinderarts was ie al bijna 6 pond. De dokter vond dat dochterlief moet uitkijken dat ie niet te snel groeit… Mama en oma zijn van mening dat het kleine knulletje best nog een beetje extra groei kan hebben 😉

3_logan_2204_11

Deze foto’s zijn van 22 april, de dag dat ze thuiskwamen. Inmiddels hoeft het mutsje niet meer op, en past hij met z’n nu 49 cm al prima in het boxpakje met giraffe erop dat ik voor hem kocht in Newcastle. Dat had hij gisteren aan, op z’n papa’s verjaardag. Gisteren heb ik hem heel lang lekker tegen me aan gehad, ook daar zijn weer foto’s van gemaakt. Die krijg ik hopelijk binnen een paar weken wel weer toegestuurd 😉

4_logan_2204_15

Wat een knappe jongen he !!!

Het neusje heeft ie overduidelijk van z’n mama, en de oortjes van z’n papa, evenals z’n lange benen. Hij heeft erg grote handjes. Eltje Zaagman, de oma van z’n opa Wolters, had enorm grote handen. Volgens dochter komt z’n ronde koppetje van de Voos-kant (mijn oma van moederskant). En verder lijkt ie vooral heel erg op… zichzelf 😀

Posted in LOGAN. 3 Comments »

3 Responses to “Oma in Opleiding”

  1. AnneRie Says:

    Zooo lief 😉
    En je doet het prima als oma hoor 🙂

  2. Anonymous Says:

    Ow Sjouwke wat is ie lief!

    Tuurlijk bevalt het hem bij oma op schoot!

    Geniet maar lekker van hem!

    Zelf zit ik al dagen te muizen op je log
    of er al meer nieuws van de kleine is!
    Nou ik ben weer bij nu!(hahaha)

    Groetjes van Nella

  3. Cassie Says:

    Wat een schatje 🙂 Ik vind het een eer dat ik hem volgende week mag komen bezoeken 🙂


Leave a comment