Bij Oma Thuis

Kwamen de kids “vroeger” met z’n tweetjes op de scooter, met alles wat ze nodig hadden in jas- en broekzakken, vandaag was het een heel ander verhaal. Eerst kwam schoonzoon binnen, de kinderwagenbak onder de arm, met allerlei spulletjes erin. Achter hem kwam dochter binnen, met een enorme rugzak om, en in haar armen de maxicosy met kleinzoonlief erin 🙂

Onvoorstelbaar hoeveel je mee moet slepen voor één zo’n minimensje, lol. En het was nog te weinig, want bij het verschonen plaste hij z’n rompertje nat, en ze hadden maar 1 reserve bij zich, zodat ik de natte maar op de verwarming heb gelegd om te drogen, voor geval dat.

3520101

Terwijl de kinders druk bezig waren met mijn pc probleem, moest ik wel op Logan passen natuurlijk. En slapen is toch zeker veel lekkerder bij oma op schoot, dan in een kinderwagenbak?

Naast mijn pc had het klusteam nog een andere klus te doen. Een maandje geleden heb ik Ziggo 3-in-1 besteld. Dat pakket kwam binnen een paar dagen aan: op de dag dat Logan geboren werd! En dus duurde het natuurlijk eventjes voor alles aangesloten kon worden.

Ik had al Ziggo internet, en Ziggo kabel-tv. Maar ik kwam er achter dat voor slechts E 5,50 per maand meer, ik sneller internet kreeg, digitale tv met zo’n 90 zenders, plus een vaste telefoonlijn (die had ik hier niet). En met die vaste telefoon kun je gratis bellen met andere Ziggo klanten. O.a. dochterlief, en dat is wel degene die ik het meest bel. Die 5,50 extra haal ik er vast zo weer uit, als ik daarvoor m’n mobieltje niet meer gebruik 🙂

Als je dat vaste nummer van me wilt omdat je zelf bv ook Ziggo hebt en me weleens belt, dan roep je maar!

3520102

Nadat de kinders naar andere oma waren gegaan, kreeg ik even later bezoek van Noa’s mama. Die had me ‘s middags op Hyves gevraagd of ik misschien Noa’s oude Winnie de Poeh wipstoeltje wilde hebben? Natuurlijk, graag! Telkens als zij Noa-spulletjes opruimt (die is alweer 2,5) denkt ze aan ons, harstikke lief! Maar voorlopig hoeft de kleine man nog niet in een wipstoeltje, ik hou hem nu natuurlijk nog veel liever zelf vast 😀

Posted in LOGAN. 2 Comments »

2 Responses to “Bij Oma Thuis”

  1. Anonymous Says:

    Nou de oma in opleiding (hahaha)
    zit er heerlijk van te genieten!

    Leuke foto’s!

    Groetjes van Nella

  2. Aragog Says:

    @ Nella: Echt wel in opleiding hoor. Ik moet binnenkort langskomen om te leren hem in z’n badje te doen, en te verschonen. Want ja, daar heb ik wel veel ervaring in, maar dat is alweer zo’n 22 jaar geleden. Dus ik krijg een opfriscursus zeg maar 😀


Leave a comment